wtorek, 19 marca 2013

Little sun

Hej! Przede wszystkim główny temat- zimaaaaaa :(. Miało być tak pięknie,a tu proszę. Wczoraj wyjrzało przez chwilkę słońce, więc po szkole z Anią zrobiłyśmy kilka zdjęć, które utrudniał je nam wiatr,więc wyszły jak wyszły :c. Dodatkowo byłam pierwszy raz u fryzjera! Ania była podciąć grzywkę, więc ja też poprawiłam moją, którą wcześniej obcinała mi Wiktoria i mega zpesuła sprawe,haha :(. W Elblągu była Magda Gessler, robiła "rewolucje" w jednej z elbląskich restauracji. Oczywiście poleciałyśmy tam z Ania, ale było pusto, zero samochodu, w restauracji tez nikogo. No,ale okazała się ,że była,ale nie wtedy kiedy my stałysmy przyklejone do szyb,haha. Więc jak co wtorek poszłam do Ani na obiad, nagralysmy pare filmikow na asku, porobilysmy zdjecia jeszcze z siostra Ani, i poszlam do domu :)



koszula-sh
jeansy-ZARA
szalik-RESERVED
buty-DEICHMANN
torba-PRIMARK
kurtka-F.L.Y
okulary-NEW YORKER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz