wtorek, 8 stycznia 2013

So...

Więc....
Jak już mówiłam, siedze sobię chora, za oknem znów zaczął padać śnieg, wszlekie herbatki wychodzą mi już bokiem, anyway.... z tej nudy postanowiłam zedrzeć z szafy wszystkie zdjęcia jakie miałam, było to coś w rodzaju fototapety, jak wyzdrowieję, lub wyręczy mnie mama, pójdę do Rossmana, wywołać kolejną porcję zdjęć, żeby nie było już pustek, do tego jakieś wycinki z gazet i myślę ,że będzie ok! :)
A narazie postanowiłam zrobić segregację w legginsach........................ I stwierdziłam,że trochę ich mam :o
Postaram się jutro dodać zdjęcia! A co u Was?
Mam prośbę.. jeśli znacie strony typu LOCAL HEROES, ALOHA FROM DEER, MR.GUGU- podeślijcie <3

3 komentarze:

  1. fajny blog, OBSERWUJE
    zapraszam do mnie na
    http://mercuess.blogspot.com/
    mam nadzieje, że będziesz tam zaglądać, ale oczywiście nic na siłe :)
    Dziękuje i pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętam żadnego pytania z Twojej strony. przypomnisz mi je? ;)

    OdpowiedzUsuń