wtorek, 11 grudnia 2012

Jak obiecałam, musi być :). Ten post będzie trochę specjalny i w sumie mój najlepszy. Mowa o świętach. Zastanawiając się przed stworzeniem tego posta doszłam do wniosku ,że jest to chyba najlepszy czas w roku. Bynajmniej dla mnie...
Co w nich tak najbardziej lubię? Przede wszytskim ta atmosfera. Magiczna atmosfera. Te 3 dni tak miło trwają, zupełnie lepiej niż pozostałe 362. Mogłabym powiedzieć, że chciałbym by było tak przez cały rok. Ale po chwili zastanowienia zdecydowanie odpowiadam ,że warto czekać cały rok , by pod jego koniec poczuć się niezwykle. Przemyśleć to co mamy już za sobą, a przede wsyztskim to, co czeka nas w nowym ,nadchodzącym roku.
Uwielbiam też to, że w czasie Świąt Bożego Narodzenia jesteśmy dla siebie mili, uczynni, wszystkie kłótnie i nieporozumienia idą w niezapomnienie.... Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że "jaki ostatni dzień w starym roku, taki cały nowy rok". Dlatego zawsze próbuje doprowadzić do równowagi wszytskie zaległe sprawy.
Tegoroczne święta spędze jak każde inne, z rodzicami, babcią, prababcią i ciocią :). Czyli tak, jak można je spędzić najlepiej!
Co do Wigilii klasowej .. w tym roku wyslosowałam koleżankę, z która był mały problem :). Postawiłam więc niestety na mało oryginalny prezent- kupiłam jej kosmetyki.
Oprócz tego prezent kupuję również moim przyjaciółkom- Ani i Maji, oraz najbliższym koleżankom. 
Myślę, że ten skromny gest je ucieszy :). 
Po świętach zapewne pojawi się jeszcze kilka postów nawiązujących do nich, a narazie zostawiam Was z inspiracjami :).
PS. pokoju jeszcze nie wystroiłam, ale napewno niedługo się za to wezme! :)
 MÓJ ULUBIONY! <3 No i.. moje marzenie ;c












1 komentarz: